آرزوها
آرزوها



سلام

این که من تا حالا توی ابراز عشقم چطور بودم رو نمیدونم ، امّا :

همیشه فکر می کردم باید برای عشقم ، یه کاری انجام بدم تا اون بدونه دوستش دارم

همیشه دنبال این بودم تا یه کاری انجام بدم که نشون بدم چقدر عاشقم

همیشه و همیشه و همیشه ...

امّا حتماً همه چیز این نبوده که من تا حالا دنبالش بودم ، الان بیشتر توضیح میدم :

بوده زمانی که کاری و انجام دادمو به زبون هم آوردم ، امّا هیچ وقت قصدم منّت گذاشتن نبوده

بهتر بگم ؛ مثلاً ما یه کاری رو انجام داده باشیم و مرتب بیائیم به عشقمون بگیم من فقط به خاطر تو این کار رو انجام دادمو مرتب به رُخش بکشیم

خب ، این به نظرم شبیه کلاه گذاشتن سر طرفه تا عشق ورزیدن . شاید یکی از دلایل سرد شدن رابطه ها بعد از ازدواج همین باشه

هر دو یا یکی از طرفین هر کاری رو انجام میده تا به عشقش برسه ، وقتی که بهم رسیدن دیگه به قول معروف خیالشون راحت میشه

و بعد از ازدواج چیزی که نباید اتفاق بیفته ، بوجود میاد ، چون از اول قصدشون عشق نبوده.  

فکر میکنم عشق اونه که اگه کاری هم انجام دادیم بهتره که سکوت کنیم تا به مرور خودش همه چیز رو بفهمه که البته اون وقته که « لذت عشق » طعم شیرین تری داره

امّا به این هم عقیده ندارم که آدم تو ابراز عشقش سرد و بی روح باشه

همه چیز در حد میانگین و اعتدال باشه ، فکر میکنم بهتر باشه

روزگارتون خوش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 14 شهريور 1389برچسب:, ساعت 7:22 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar